سرخط خبرها

۴۵۰ غرفه خدمات فرهنگی با محوریت قرآن در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

  • کد خبر: ۲۱۶۷۳۹
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
۴۵۰ غرفه خدمات فرهنگی با محوریت قرآن در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد
بیش از ۴۵۰ غرفه، خدمات فرهنگی هنری حول محور قرآن به مردم عرضه می‌کنند، علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در نمایشگاه بین‌المللی از این غرفه‌ها دیدن کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده درباره نمایشگاه قرآن و عترت بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان (۲۲ اسفند) تا ۷ ماه مبارک رمضان (۲۸ اسفند) ادامه دارد.

وی افزود: بیش از ۴۵۰ غرفه، خدمات فرهنگی هنری حول محور قرآن به مردم عرضه می‌دهند. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در نمایشگاه بین‌المللی از این غرفه‌ها دیدن کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: غرفه‌ها به عنوان‌های بین‌الملل، فرهنگی، هنری، موسسات و تشکل‌های قرآنی مردم‌نهاد، رسانه‌ها، صنایع خلاق فرهنگی و سینمایی، نشر مکتوب و دیجیتال، مدل لباس اسلامی، حوزه علمیه، دانشگاه، کودک و نوجوان، ادارات و آستان قدس تقسیم می‌شود.

حسین‌زاده تصریح کرد: هر شب جلسات و محافل قرآنی در محل نمایشگاه برگزار می‌شود و در غرفه‌های بین‌الملل ۱۰ ملیت، آداب و رسوم کشور خودشان را معرفی کرده و تبلیغات دینی و قرآنی انجام می‌دهند. در مجموع این نمایشگاه، رویدادی است که خانواده‌ها، مساجد، دانشجویان، تشکل‌ها و... ره‌توشه امسال خود را از ماه مبارک رمضان بچینند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه، از مشهد، شهرستان‌های خراسان رضوی و چند استان دیگر حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->